top
بازی | واحدکار حیوانات وحشی و اهلی

بازی | واحدکار حیوانات وحشی و اهلی

کارگروه تربیتی پرتال جامع و تخصصی کودک، مهدکودک و خانواده: در این پست آموزش بازی که به صورت گروهی و با اهداف معین از جمله شنایی با حیوانات، رعایت حقوق دیگران، قدرت انتخاب و تمرکز آورده شده است. این بازی مناسب رده‌ی سنی 3 تا 6 سال است.

بازی | واحدکار حیوانات وحشی و اهلی

بازی گروهی کودکانه

چند عروسک پولیشی انتخاب کرده و بر روی زمین قرار دهید.سپس از تعدادی کودک بخواهید که دور تا دور عروسکها بچرخند.
عروسکهای پلیشی بازی ما حیوانات باشد.تعدادی از انها را از حیوانات اهلی و تعداد دیگر را وحشی چرا که کودک بتواند به دلخواه هر کدام را که خواست انتخاب کند
هر کودکی مجاز است تا یکی را انتخاب کند.حال کودکان همگی باید دست در دست هم قرار داده و دور این عروسکها بچرخند و در این حین حواسشان به انتخابهایی که کرده اند باشد
پس از چند دور چرخیدن مربی می بایست نام یکی از حیوانات را که در وسط وجود دارد را صدا زند.کودک در این لحظه باید کاملا حواسش را جمع کند تا عروسکی را که انتخاب کرده را بردارد.و به وسط دایره بیاید و دست خود را در عروسک برده وصدا و حرکت انرا انجام دهد.
یادمان باشد که هر کودکی باید عروسکی را بردارد که از اول بازی انتخاب نموده است.
مربی برای انکه بداند که کودکان تا چه حد حواسشان به بازیست میتواند حیواناتی را نام ببرد.که در دایره بازی ما نیست.و هر کودکی که عروسک دیگری را به اشتباه بردارد می بایست از بازی خارج شود و نظاره گر دیگر دوستانش باشد تا در دور بعدی به میدان بازی بیاید.
ا
 


مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات